קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

בצק פיצה בסיסי

בצק פיצה בסיסי
בצק פיצה בסיסי עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 702 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. מתאים ל-6 מנות. זמן הכנת המתכון כ 8 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך עמילן טפיוקה, קמח שיבולת שועל, קמח תערובת פיצה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב סירופ אגבה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סקיני ברי פאי מילקשייק כקינוח. נסו בצק פיצה בסיסי, בצק מתוק בסיסי, ו בצק בסיסי של מאסה (מתכונים דומים).

מרכיבים

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castellani קיאנטי Annata. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Castellani Chianti Annata
Castellani Chianti Annata
בצבע אדום אודם בהיר. האף הוא אינטנסיבי ופירותי עם ניחוח סגול רמז קל של דובדבנים דומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל אשר הופך רכות קטיפתי.זוגות היטב עם פסטות טעימות מנות פסטה מתובל. אידיאלי עם צלי, סטייקים, ועגל בגריל.תערובת: 90% Sangiovese, 10% Ciliegiolo