קושימומחה
מוכן ב24 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

בקלה שחור מזוגג מיסו בגריל

בקלה שחור מזוגג מיסו בגריל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל בקלה שחור מזוגג מיסו בגריל. מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 430 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-9 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, גשו לסופר וקנו בקלה, שמן קנולה, שומשום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב זרעי שומשום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שומשום כקינוח. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 24 שעות ו-20 דקות. נסו מיסו מזוגג בקלה שחור, מיסו מזוגג בקלה שחור, ו בקלה שחורה מזוגגת מיסו במרק קוקוס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.