קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

בקר מונגולי ובצל אביבי

בקר מונגולי ובצל אביבי
בשר מונגולי ובצל באביב יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 477 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אביב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך סטייק בקר צלע, קורנפלור, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשורש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר שקדים ללא קמח כקינוח. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו בקר מונגולי ובצל אביבי, פילה בקר בגריל עם בצל אביב בגריל, ו בקר מונגולי פיי ווי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים 2 כפיות של שמן צמחי בסיר על חום בינוני, ומבשלים ומערבבים את השום וג ' ינג ' ר עד שהם משחררים את הניחוח שלהם, על 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים את רוטב הסויה, מים וסוכר חום. להעלות את החום בינוני גבוה, ומערבבים 4 דקות, עד הסוכר יש מומס ואת הרוטב רותח מעט מתעבה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר רוטב מהחום, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים את הבשר פרוס לתוך קערה, ומערבבים את קורנפלור לתוך הבשר, ציפוי זה ביסודיות. אפשר את הבשר ואת קורנפלור לשבת עד רוב המיצים מן הבשר נספגים על ידי קורנפלור, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים את שמן הירקות במחבת עמוקה או ווק ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
6
לנער עודף קורנפלור מן פרוסות הבשר, ושחרר אותם לתוך שמן חם, כמה בכל פעם. מערבבים בקצרה, ומטגנים עד הקצוות להיות פריך ולהתחיל חום, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר את הבשר מן השמן עם כפית גדולה מחוררת, ולאפשר לנקז על מגבות נייר כדי להסיר עודפי שמן.
מרכיבים שתצטרך
8
יוצקים את השמן מהמחבת או ווק, ומחזירים את המחבת לחום בינוני. להחזיר את פרוסות הבשר למחבת, מערבבים בקצרה, ויוצקים את הרוטב השמור. מערבבים פעם או פעמיים כדי לשלב, ולהוסיף את הבצל הירוק. מביאים את התערובת לרתיחה, ומבשלים עד הבצל התרכך והפך ירוק בהיר, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך