קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות24
מגזין

בקר תאילנדי מתפורר

בקר תאילנדי מתפורר
המתכון מתפורר בשר תאילנדי מוכן תוך כ 15 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ו דל פחמימות, אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. מנה אחת מכילה 538 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 40 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך צ'ילי, שמן צמחי, כוסברה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכונים דומים: פשטידות בשר טחון מתפוררות, פולנטה "פיצה" עם מרווה מפוררת, ו בייקון מתפורר וכריכי ביצה קשה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.