קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות38
מגזין

ברביקיו בס ים

ברביקיו בס ים
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? ברביקיו בס יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 239 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו עלה דפנה, בס ים, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. . זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכונים דומים: צדפות ים אפויות עם ציפוי פריך ללא גלוטן, צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, ו Bass On A Bun for One.

הוראות

1
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני ואח שמן קל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
בקערה קטנה, מערבבים יחד מיץ לימון, שמן זית, מלח, פלפל ועלה דפנה. לשפשף דגים בתערובת מבפנים ומבחוץ.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
עלי דפנהעלי דפנה
פלפלפלפל
דגיםדגים
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
גריל הדגים מעל חום בינוני במשך 8 עד 10 דקות, מרפרף באמצע. דגים נעשים כאשר זה פתיתים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

תחת ים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.