קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

בריא וטעים: צ'ילי הודו דלעת

בריא וטעים: צ'ילי הודו דלעת
בריא וטעים: צ'ילי הודו דלעת נטול גלוטן, מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 27 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 315 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-864 אמרו שזה היה במקום. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך שמן צמחי, מחית דלעת, שעועית כליות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. נסו דלעת הודו צ'ילי: צ' ילי צ'ילי בריא לבשל את הזוכה, בריא וטעים: All-American Chili, ו בריא וטעים: צ'ילי ירקות חורף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן במחבת גדולה או בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מטגנים את הבצל, פלפל ירוק, פלפל צהוב, צ ' ילי ירוק ושום עד מכרז, על 10 דקות. לפנות מקום במרכז המחבת, להוסיף טורקיה, חום, על 10 דקות. מערבבים עגבניות, שעועית ודלעת. מתבלים באבקת צ ' ילי, כמון, פלפל, מלח וקיין.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
(טעם מקורי)(טעם מקורי)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
להפחית חום ומבשלים לפחות 20 דקות. מערבבים בכוסברה טרייה. אם מעדיפים, מגישים עם גבינת צ ' דר ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומהשעועית אדומה411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות3פלפל קאיין לפי הטעם (לפחות שייקים טובים)פלפל קאיין לפי הטעם (לפחות שייקים טובים)2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1(חוֹרֶף)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה1ציפורן גדולהשום, טחוןשום, טחון1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(114.5 אונקיה יכולה) מחית דלעת(114.5 אונקיה יכולה) מחית דלעת1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה (אופציונלי)גבינת צ'דר גרוסה (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה (אופציונלי)שמנת חמוצה (אופציונלי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1פלפל צהוב, קצוץפלפל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טורס Sangre דה טורו קאווה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Torres Sangre de Toro Cava
Torres Sangre de Toro Cava
צהוב חיוור עם perlage בסדר מתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הערות פרי הדר ואניסיד. בועות שמנת, חושניות ורעננות.מקסים כמו אפריטיף או יחד עם דגים ופירות ים.