קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות38
מגזין

בריסקט קלאסי

בריסקט קלאסי
חזה בקר קלאסי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 560 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חנוכה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם בשר בקר, קפה חזק, רוטב עגבניות צ'ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פינו נואר בראוניז כקינוח. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. וזה טוב. נסו בשר בקר מעושן: טקסס BBQ קלאסי, פשוט איטי בישול בריסקט & טאקו בריסקט לבבי, ו מתכונים קלאסיים לחג שנעשו עם מרכיבים קלאסיים! # DiamondNuts (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 3 מרכיבים; תערובת מפזרים על שני הצדדים של חזה בקר.
3
שמן חום מעל חום בינוני גבוה במחבת קלייה כבדה גדולה להגדיר מעל 2 מבערים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
4
הוסף חזה בקר, צד שומן למטה, ומבשלים כ 5 דקות או עד השחמה על הצד התחתון. הפעל בריסקט; להוסיף סלרי ובצל כוס 1 סביב הצדדים של פאן. מבשלים, ערבוב ירקות מדי פעם, 6 עד 8 דקות או עד דד הוא השחמה וירקות זהובים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים רוטב צ ' ילי, הבא 4 מרכיבים, ונותר בצל קצוץ בקערה; לשפוך מעל בריסקט, שילוב עם מיצי פאן וירקות. מכסים בנייר אלומיניום, ואופים 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
ירקירק
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
קערהקערה
מחבתמחבת
6
מוסיפים יין, מכסים, ואופים 2 1/2 עד 3 שעות נוספות או עד בריסקט הוא מאוד רך כאשר פירסינג עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
העברה ללוח חיתוך; בואו לעמוד 10 דקות. פרוסה דק נגד תבואה, ולסדר על מגש חם. שומן רזה ממיצי פאן; לשרת מיצים כמו רוטב.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
מחבתמחבת
8
* למטרות בדיקה, השתמשנו בתיבול היווני הרב-תכליתי של Cavender.
מרכיבים שתצטרך
תיבול יווניתיבול יווני
9
** למטרות בדיקה, השתמשנו ברוטב צ ' ילי היינץ.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי

מרכיבים

2קילוגרםחזה בקר ללא עצמות, גזוז עם קצת שומן שנשארחזה בקר ללא עצמות, גזוז עם קצת שומן שנשאר2גבעולי סלרי, קצוץגבעולי סלרי, קצוץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות-צ'ילירוטב עגבניות-צ'ילי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קפה מבושל היטבקפה מבושל היטב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץ ומחולק (אודותבצל, קצוץ ומחולק (אודות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל טחון טריפלפל טחון טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח מתובל או תיבול יוונימלח מתובל או תיבול יווני1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל אבן-קרקעחרדל אבן-קרקע11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר