קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

ברסאולה-אפרסמונים עטופים בארוגולה

ברסאולה-אפרסמונים עטופים בארוגולה
מתכון Bresaola עטוף אפרסמונים עם ארוגולן מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, וכל 30 ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מנה אחת מכילה עד 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 1 קלוריות. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים ממש אהבו את המתאבן הזה. מתכון זה מ Epicurious יש 13 אוהדים. אם יש לך עלי ארוגולה תינוק, אפרסמונים fuyu, bresaola, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלט ארוגולן וברסאולה, Bresaola עם ארוגולה, שומר, גבינת מנצ'גו, ו סלט ארוגולה עם אפרסמונים & זרעי רימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק הראשון 4 מרכיבים בקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מקום 2 bresaola פרוסות זה לצד זה לאורך מעט חופפים על משטח העבודה.
3
מקום 1 טריז אפרסמון ו 4 עלי ארוגולה על פני 1 קצה קצר של ברסאולה, המאפשר פירות וארוגולה להאריך בעבר צדדים קצרים של ברסאולה.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
אפרסמוןאפרסמון
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
4
מגלגלים, עם פירות וארוגולה נראים בקצוות. חזור עם שאר bresaola, פירות, ארוגולה. לעשות קדימה: יכול להתבצע 4 שעות קדימה. מכסים בניילון נצמד ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Ama קיאנטי Classico סן לורנצו Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.