קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

בשר חזיר מבושל איטי

בשר חזיר מבושל איטי
בשר חזיר מבושל איטי Tenderloin יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 24 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 180 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לך עלה דפנה, יין, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד יין אדום # SundaySupper כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 8 שעות ו-20 דקות. . נסו בשר חזיר מבושל איטי, בשר חזיר מדהים Tenderloin בבישול איטי, ו בישול איטי טריאקי בשר חזיר Tenderloin (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec Sur de Los Andes עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
Sur de los Andes Malbec
Sur de los Andes Malbec
מלבק עסיסי עם חומציות תוססת גיבוי הערות פטל, אוכמניות שזיף ארוגים עם טאנינים רכים לסיים spice-tinged. כל הענבים ממוינים פעמיים עם ההגעה ליקב. כל התסיסה מתרחשת באופן טבעי עם שמרים ילידים. תסיסה לוקח 20 ימים עם 2 ימים של השריה קרה, בטמפרטורות בין 24-27 צלזיוס כדי להשיג את המורכבות ביותר. לאחר מכן עובר היין תסיסה מלולקטית של 100% והוא מזדקן בחביות עץ אלון מבוגרות יותר.