קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות64
מגזין

בשר חזיר צלוי עם פיג צ'אטני

בשר חזיר צלוי עם פיג צ'אטני
בשר חזיר צלוי עם פיג צ'אטני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 126 גרם חלבון 43 גרם של שומן, וסך הכל 1092 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בשר חזיר פילה, סוכר, חמאהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: איך לעשות בשר חזיר מזוגג תאנה לתוך ארוחות רבות, בשר חזיר צלוי עם צ'אטני תפוחים, ו פילה חזיר עם רום צ'אטני.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Agua de Piedra Gran Seleccion Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Agua de Piedra Gran Seleccion Malbec
Agua de Piedra Gran Seleccion Malbec
טעמים צפופים של שזיף כהה ושוקולד, שכבות עם אלון קלוי וגימור קטיפתי שמשתהה ומתמהמה. זוגות היטב עם בשר בגריל, בינוני גבינה חזקה או פשוט בכוחות עצמו.