קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ג'ולוף רייס

ג'ולוף רייס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אפריקאים, אז תנו הזדמנות ל ג'ולוף אורז. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 483 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 37 גרם של שומן למנה. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך מים, שמן צמחי, עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי Food.com. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו ג'ולוף אורז עם עוף מגאנה, איך לעשות מסיבה ג'ולוף אורז, ו ריזוטו אורז חום (ומדוע אורז חום עדיף על אורז לבן) (מתכונים דומים).

מרכיבים

22 כפיות קינמון2 כפיות קינמון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות4עוף (4 עד 6)עוף (4 עד 6)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובש או 1 תימין טרי sprig, מרוסקטימין מיובש או 1 תימין טרי sprig, מרוסק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה (או כל שילוב של ירקות) או 2 כוסות גזר קצוץ (או כל שילוב של ירקות) או 2 כוסות פלפל ירוק (או כל שילוב של ירקות) או 2 כוסות עגבניות (או כל שילוב של ירקות)אפונה ירוקה (או כל שילוב של ירקות) או 2 כוסות גזר קצוץ (או כל שילוב של ירקות) או 2 כוסות פלפל ירוק (או כל שילוב של ירקות) או 2 כוסות עגבניות (או כל שילוב של ירקות)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1( חצילים)בצל, קלופים וקצוצים דקבצל, קלופים וקצוצים דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושלאורז לא מבושל11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cubed חזיר מלח או 1/4 lb בשר חזירcubed חזיר מלח או 1/4 lb בשר חזיר170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Pinotage, ריזלינג, Chenin Blanc

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', ריזלינג וצ ' נין בלאן. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הפינוטג ' של בומונט עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Beaumont Pinotage
Beaumont Pinotage
הסגנון של בומונט משקף את האקלים הקריר של אזור נהר בוט. פירות יער אדומים טריים עם גוף בינוני טעים לשתייה וטאנינים משולבים היטב.תואם טוב מאוד עם bobotie, משחק וקארי, צלעות חילוף וסטייק פלפל, או לנסות snoek וריבת ענבים.