קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

ג'מבלאיה של ג' ן

ג'מבלאיה של ג' ן
המתכון של ג'ן ג' מבלאיאן מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי אוכל קייג'ון. מתכון זה משמש 4. למנה העיקרית הזו יש 418 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך עלה דפנה, נקניק, מרק עוף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 76 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 70%, המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם העוף הפריך של ג'ן, ג'ן שלף חזיר, ו כדורי הבשר השבדיים של ג'ן.

הוראות

1
ממיסים מרגרינה בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים בצל, סלרי ופלפל ירוק; מבשלים עד לריכוך, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
יוצקים פנימה קוביות עגבניות, מרק עוף ואורז; מתבלים בבזיליקום, שום, פלפל, רוטב חריף ועלה דפנה. מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה, ואז הופכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד לסיום האורז, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
לאחר שהאורז התבשל, מערבבים פנימה עוף, נקניק ושרימפס. מבשלים כמה דקות עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
הסר עלה דפנה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף מבושל חתוך לקוביותחזה עוף מבושל חתוך לקוביות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקניק איטלקי מתפורר מבושלנקניק איטלקי מתפורר מבושל2(חוֹרֶף)מרגרינה או חמאהמרגרינה או חמאה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס קלופיםשרימפס קלופים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוךאורז לבן גרגיר ארוך

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

סוביניון בלאן, יין רוזסקיל ואלברינו הם בחירה מצוינת לג ' מבלאיה. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים יותר ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה שלך להישרף יותר. לומונד קייפ אגולאס סוביניון בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
לומונד קייפ אגולאס סוביניון בלאן
לומונד קייפ אגולאס סוביניון בלאן
מודגש אך אלגנטי, האקלים הקריר הזה סוביניון בלאן הוא ייצוג אמיתי של הטרואר המגוון של הקצה הדרומי ביותר של אפריקה. טעמי פרי אבן לבנים ייחודיים ומינרליות יפה הם תוצר קלאסי של רוח הים הקרירה.