קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

גאמבו צמחוני צלוי באש

גאמבו צמחוני צלוי באש
גאמבו צמחוני צלוי באש הוא מתכון קריאולי המגיש 8. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 152 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. . זה עובד טוב כמו מרק במחיר סביר. אם יש לכם סלרי, מרק ירקות, אבקת קובץוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 52%. מתכונים דומים: מרק גמביה צמחוני, מרק גמביה צמחוני, ו מרק גמביה צמחוני.

הוראות

1
מחממים תנור כדי לצלות.
2
מסדרים את סראנו, בננה, פלפלים צ ' ילה jalapeno על תבנית אפייה ומניחים בתנור. צפה בזהירות ולצלות רק עד העורות להשחיר ו שלפוחית, 4 עד 5 דקות. הפעל את הפלפלים ולהמשיך לצלות עד שכל הצדדים מושחרים.
מרכיבים שתצטרך
3
מוציאים את הפלפלים מהתנור ומניחים בשקית נייר אטומה לאדים. לאחר 15 עד 20 דקות, להסיר פלפלים מן התיק לקלף את העור השחור פריך.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר גבעולים וזרעים מן הפלפלים, קוצצים גס, ומניחים בקערה.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים את שמן הקנולה במחבת גדולה מעל חום בינוני עד קמצוץ של קמח מפוזר על השמן רק מתחיל לבעבע.
מרכיבים שתצטרך
6
לטאטא בשאר הקמח ומבשלים, לטאטא ברציפות, עד התערובת מעורבב היטב וחום כהה, כ 20 דקות. ברגע שהוא הופך חום כהה, להסיר את הנתב מהחום.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים 2 כפות של שמן קנולה לתוך סיר מרק עמוק וחום מעל חום בינוני גבוה. כאשר השמן עומד לעשן, מערבבים את הסלרי עם חצי הבצלים והפלפלים. מבשלים ומערבבים עד שהירקות רכים והבצל שקוף, כ -5 דקות. מערבבים 1/4 כוס מרק הירקות לתוך הסיר. כיסוי, ומבשלים עד כמעט כל הנוזל הוא התאדה, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מערבבים את הסראנו, בננה, פלפלים צ ' ילי jalapeno, יחד עם פלפלים מבושלים בצל, שום, Cajun תיבול, אבקת קובץ פפריקה מעושנת, לתוך פלפלים מבושלים בצל. מערבבים את רו ו 1 כוס של מלאי לתוך תערובת הירקות עד roux מתמוסס. כיסוי ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיף את העגבניות, בטטה, גזר לבן, שעועית אדומה, אפונה שחורה עיניים, במיה, ומניות שנותרו. מבשלים חשפו 30 דקות יותר. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

13 אונקיות רוטב ווסטרשייר3 אונקיות רוטב ווסטרשייר2(חוֹרֶף)תיבול Cajunתיבול Cajun2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי שחור עיניים אפונה, שטוף סחוטשימורי שחור עיניים אפונה, שטוף סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי שעועית אדומה, שטוף סחוטשימורי שעועית אדומה, שטוף סחוט2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ1קטןפלפל צ'ילה jalapenoפלפל צ'ילה jalapeno1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קבציםאבקת קבצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות צלויות באשעגבניות צלויות באש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון3פלפלים ירוקים, קצוציםפלפלים ירוקים, קצוצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתך קפוא במיה, הפשירחתך קפוא במיה, הפשיר1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואגזר לבן, מקולף וקבועגזר לבן, מקולף וקבוע13/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1בטטה, קלופים וקפואיםבטטה, קלופים וקפואים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב