קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

גוואקמולי אנד צ'יז

גוואקמולי אנד צ'יז
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, Guacamole 'n Cheese עשוי להיות מתכון אדיר ללא גלוטן לנסות. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 151 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -13 גרם שומן . תמורת 69 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. 18 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. כמה אנשים מאוד אהבו את ההידור הזה. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, רוטב פלפל, מיץ לימון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 73% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: גבינה בגריל עם גוואקמולי , פריכיות גוואקמולי וגבינה עם גבינה .

הוראות

1
מערבבים בקערה פירה אבוקדו, מיץ לימון, רוטב ווסטרשייר ורוטב פלפל חריף. מקפלים גבינת צ'דר ועגבניות לתערובת אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
2/3 כוס רוטב פלפל חריף2/3 כוס רוטב פלפל חריף
4 בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)4 בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
תיבול ירקות יבשתיבול ירקות יבש
6 בצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוסים דק6 בצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוסים דק
פתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוטפתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוט
ציוד שתשתמש בו
ליטר (בערך שמנת כבדהליטר (בערך שמנת כבדה

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, ריזלינג, ורוד נוצץ

גוואקמולי בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, יין מבעבע וריזלינג. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אדלסהיים פינו נואר (חצי בקבוק). יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-20 דולר.
אדלסהיים פינו נואר (חצי בקבוק)
אדלסהיים פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, יין זה מציג ניחוחות אדומים של דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף והחיך. בנוסף, מוצאים מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, תבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא בעל מרקם אלגנטי עם טאנינים משולבים בצורה חלקה, משיי ומלוטשים. חבר אותו עם סלמון, אהי, בשר עגל, חזיר, עופות (תחשוב על ברווז), בקר למנות צמחוניות דשנות.