קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות15
ציון בריאות4
מגזין

גלידת דלעת

גלידת דלעת
גלידת דלעת דורשת בערך 1 שעה מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 436 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. מתכון חינם חלב זה משרת 15 . אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו -118 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו אגוז מוסקט טחון, מלח, ג'ינג'ר טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 48%. הציון הזה די טוב. נסו גלידת דלעת ללא נטישה, גלידת דלעת בריאה (טבעונית וללא גלוטן), ו עוגיות תות וגלידת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו דלעת, סוכר, מלח, ג ' ינג ' ר, קינמון ואגוז מוסקט וערבבו עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים פקאן. מקפלים פנימה גלידה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
פקאניםפקאנים
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מרפדים צלחת בגודל 9 על 13 אינץ ' או מיכל פלסטיק אטום עם 18 עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
3
מורחים מחצית מתערובת הגלידה על העוגיות. חזור על שכבות. להקפיא עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את אן. וי. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו גיל"". משקה מועדף לפני הארוחה. חשבו על זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב ""בסגנון איטלקי"". "