קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת וניל השמיני

גלידת וניל השמיני
גלידת ונילן השמיני עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוח שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 344 קלוריות. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם חלב, תמצית ונילן, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מכלמתכונים יש 102 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. עם כפית ציון 49%, המנה הזו די טובה. נסו גלידת ונילן (בתוספת קינוח גלידת קפה וונילן), וניל סוכר עוגיות בצק גלידה וגלידה יצרנית בגידה, ו עוגת גלידת וניל שוקולד קלה (עם כריכי גלידה) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב חלב, סוכר ווניל במיכל המקפיא של יצרנית הגלידה. להקפיא בהתאם להוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ונילוניל
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

גלידת ונילן עובדת ממש טוב עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.