קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות10
ציון בריאות91
מגזין

גם קאל Cioppino 2

גם קאל Cioppino 2
ולא קאל Cioppino 2 הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 83 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 733 קלוריות. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לכם פלפל טרי סדוק, שרימפס, קצתצדפות צוואר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-9 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 55 דקות. נסו Cioppino, Cioppino, ו Cioppino (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
התחל על ידי ציד בלתי חוקי של כל הסרטנים: כדי להכין את הסרטנים, להגדיר סיר גדול של מים קרים עם השום, עלי דפנה, פלפל שחור, מלח כשר פתיתי צ ' ילי על חום גבוה. מביאים לרתיחה, ואז טיפה בסרטנים. ברגע שהמים מתחילים לרתוח שוב, להפחית את החום ומבשלים במשך 12 to15 דקות. כאשר הסרטנים נעשים, לזעזע אותם במים קרים אז הם מפסיקים לבשל. ואז לשבור כל אחד ל 4 חתיכות, עם חתיכות סדוקות לתת את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח כשרמלח כשר
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
עבור cioppino: בתוך סיר גדול מעל חום בינוני, לחמם את השמן ולבשל את הבצל, שומר ופלפלים פעמון עד השחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
CioppinoCioppino
שומרשומר
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים את השום טחון רסק עגבניות ומבשלים עד שהוא חומים, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
שום טחוןשום טחון
רסק עגבניותרסק עגבניות
5
מוסיפים את רוטב העגבניות, 4 כוסות מים, יין, מיץ צדפות, מיץ לימון, סמבוקה, חצי פטרוזיליה, פתיתי צ ' ילי, מלח, בזיליקום, אורגנו, פלפל ועלי דפנה, ומבשלים במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מיץ לימוןמיץ לימון
עלי דפנהעלי דפנה
מיץ צדפותמיץ צדפות
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
מיםמים
מלחמלח
ייןיין
6
מוסיפים את חתיכות הסרטן מבושל לרוטב ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטנים מבושלבשר סרטנים מבושל
רוטברוטב
7
מוסיפים את הצדפות ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
8
מוסיפים את הדגים והשרימפס ומבשלים עד שהשרימפס הופך ורוד, 4 עד 5 דקות. אל תערבבי.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
דגיםדגים
9
הסר את עלי המפרץ, מערבבים את הפטרוזיליה הקצוצה הנותרת ומגישים מיד עם לחם.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה
לחםלחם

ציוד

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 קילו קישואים,פלפל שחורפלפל שחור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2קילוגרםסרטני גללות שלמיםסרטני גללות שלמים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומר פרוס דקשומר פרוס דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דגים לבנים המשרד, כגון בקלה או הליבוט, לחתוך לחתיכות 2 אינץדגים לבנים המשרד, כגון בקלה או הליבוט, לחתוך לחתיכות 2 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצה בצפיפותפטרוזיליה טרייה קצוצה בצפיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1ראששום, לחתוך באמצעשום, לחתוך באמצע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות littleneck, ניקה וקרצףצדפות littleneck, ניקה וקרצף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)ליקר סמבוקהליקר סמבוקה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי צ'ילי אדומים יבשיםפתיתי צ'ילי אדומים יבשים2(חוֹרֶף)פתיתי צ'ילי אדומיםפתיתי צ'ילי אדומים2(חוֹרֶף)מלח ים משובחמלח ים משובח907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (ספירת 16/20), shell-on, deveinedשרימפס (ספירת 16/20), shell-on, deveined10ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם שאור, להגשהלחם שאור, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1בצל צהוב בינוני, קצוץרוטב עגבניות, כמו סן מרזנורוטב עגבניות, כמו סן מרזנו9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב חתוך (כ 4 בצל בינוני)בצל צהוב חתוך (כ 4 בצל בינוני)