קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

גריל שפמנון קריאולי

גריל שפמנון קריאולי
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? גריל שפמנון קריאולי יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 162 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, פילה של שפמנון, רוטב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. מתכונים דומים: קאטפיש קריאולי, כריכי שפמנון קריאולי, ו שפמנון קריאולי עם רוטב טרטר.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים במנה רדודה; מקום דגים בשכבה אחת על תערובת ההלבשה, פונה לדגים מעיל. לכסות ולשרות במקרר 30 דקות, הפיכת דגים פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
2
הסר דגים מן המרינדה, השלכת המרינדה. מסדרים דגים בסל צליה חוט גדול מצופה ספריי בישול; סל מקום על מתלה גריל מעל גחלים בינוניות חמות (350 עד 400). גריל, מכוסה, 8 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג. אם תרצה, מפזרים פפריקה ומגישים עם פרוסות לימון.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרינדהמרינדה
פפריקהפפריקה
לימוןלימון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.