קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

דבש שום עוף תיפוף (תיפוף עוף ברביקיו)

דבש שום עוף תיפוף (תיפוף עוף ברביקיו)
המתכון דבש שום עוף מתופפים (תיפוף עוף ברביקיו) יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 40 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. במנה עיקרית זו יש 566 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 35 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אבקת אפייה, פטרוזיליה שטוחה, חרדל דיז'ון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 12 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו דבש שום עוף מקלות תיפוף, דבש שום עוף מקלות תיפוף, ו דבש שום עוף צלוי מקלות עוף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Deloach נשכח Vines זינפנדל עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
זה Zinfandel טעים יש את הבהירות של דובדבן שחור אוכמניות צעירות מעורבב עם שוקולד מריר לורל. יש איכות brambly המוסיפה עומק. הטאנינים חלקים על הגימור, אבל החומציות הבהירה נושאת אותו לאורך כל הדרך. השלמה מושלמת למזון או ליהנות ביום קיץ חם.