קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות56
מגזין

דג בגריל עם מלפפון-סלסה עגבניות

דג בגריל עם מלפפון-סלסה עגבניות
המתכון דגים בגריל עם מלפפון-עגבניות Salsan מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 218 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי עבור יום העצמאות. אם יש לכם מיץ ליים, כמון טחון, עגבניות ענבים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. עם כפית ציון של 78% המנה הזאת די טובה. נסו טאקו דגים בגריל עם סלסה הדר מלפפון, סלמון בגריל עם עגבניות, מלפפון וסלסה צלפים, ו דגים עם מלפפון קארי עגבניות מים וסלט עגבניות עשבי תיבול (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים 1 כפית כמון, 1/4 כפית מלח, קליפת לימון, מיץ ליים, ושמן זית בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים מלפפון, עגבניות, בצל ירוק, jalapeo, מנטה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים נשאר 1/2 כפית כמון ונותר 1/4 כפית מלח על דגים. גריל מעל חום בינוני-גבוה 7 דקות או עד מכרז. למעלה עם סלסה, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
4
הערה: כל פירות ים טעם נהדר יחד עם מלפפון פשוט זה-עגבניות להתענג-פשוט לקנות האהוב עליך. אם תבחר פילה דק כגון דג סנדל, במקום על רדיד אלומיניום כבד חובה כדי לשמור על הדגים שלמים תוך צלייה.
מרכיבים שתצטרך
דג סנדלדג סנדל
5
יין הערה: Quara, מותג יין חדש מארגנטינה, מציע כמה לבנים ארומטיים המתמזגים היטב עם מנות פירות ים. Cafayate Valley Torrontes ($1
מרכיבים שתצטרך
6
הוא לבן גדול ויבש עם פירות טרופיים. שרדונה נועז (1$
מרכיבים שתצטרך
7
יש מגע של אלון לסיום פריך.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.