קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

דג סול קלאסי

דג סול קלאסי
סול מונייר קלאסי הוא pescatarian ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 586 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 44 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו חלב, פילה בלוי, פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. עם כפית ציון של 56% המנה הזאת די טובה. נסו דג סול קלאסי, סול מונייר, ו סול מונייר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מסדרים את הפילה בצלחת רדודה ושופכים את החלב עליהם.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
2
בואו לספוג לפחות 5 דקות עד 20 דקות. הגדר את אזור העבודה שלך, כך שתוכל לנוע במהירות: למקם צלחות ההגשה שלך או מגש, מחבת השריית חלב, ערימה של מגבות נייר, ואת הקמח מתובל על צלחת. יש חמאה מומסת בסיר קטן, כבד מבוסס, ומיץ לימון ופטרוזיליה מוכנים לפעולה. באחד או שניים מחבתות גדולות, מחממים את החמאה המבהירה על חום בינוני גבוה עד חם מאוד אבל לא ממש עישון. הרם פילה מן החלב, כתם אותו על מגבות נייר, לטבול אותו לתוך הקמח, ולנער את העודף. בזהירות להניח את הדגים בשומן חם. חזור עם הפילה האחר, אבל לא צפוף במחבת או תהיה לך בעיה מרפרף. התאם את הטמפרטורה כדי לשמור על רוחש השומן בזריזות אבל לא בוער. מבשלים את הדג עד הזהב בצד אחד, על 2 דקות. עם מרית מחוררת, כף גדולה, טיפול נהדר, בעדינות להעיף את הדג. כאשר הצד השני של הדג הוא חום זהוב והבשר רך כאשר דקר עם סכין חדה בחלק העבה ביותר, להשתמש במרית מחוררת כדי להסיר את הבלעדית, להגדיר אותו על מגבות נייר כדי לנקז בקצרה, ולסדר על מגש חם או צלחות. כאשר כל הפילה מבושל, מחממים את כל החמאה המומסת בזהירות על פני חום בינוני-גבוה, מערבלים את המחבת מדי פעם, עד שהחמאה ריחנית ומוצקי החלב הופכים לחום אגוזים; מסירים את המחבת מהחום כך שהחמאה לא ממשיכה לבשל, אלא שומרים עליה חמה. עובד מהר, לשפוך 1 Tbs. של מיץ לימון באופן שווה על כל דג ומפזרים על הפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות סוכר דמררה3 כפות סוכר דמררה
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
צ'דר טרי מגוררצ'דר טרי מגורר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
סולסול
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
יוצקים על 1-1 / 2 Tbs. של החמאה החמה על כל דג - אם הכל הלך טוב, אתה תראה ותשמע רחש טעים. (אם אין רוחש, זה עדיין יהיה טעם נהדר.)
מרכיבים שתצטרך
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4
מגישים באופן מיידי.
1
קלוריות
1
440, שומן
2
29, קלוריות שומן
1
260, שומן רווי
2
14, חלבון
3
34, שומן חד רווי
4
9, פחמימות
5
200, כולסטרול
6
165, סיבים
7
צילום: סקוט פיליפס
8
דרג מתכון זה וצפה בסקירות
1
9, שומן רב בלתי רווי
2
4, נתרן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.