קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

דג עשב

דג עשב
דג עשב עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. תמורת 2.74$ למנה, מתכון זה מכסה 13% מהדרישות היומיות שלכם של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 192 קלוריות, 24 גרם חלבון ו-8 גרם שומן. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה פסקטרית. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, בצל, מלח ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 29%, וזה די גרוע. מתכונים דומים: דג עשבי תיבול, דג עשב לימון ופילה דג עשב.

הוראות

1
בצלחת קטנה המתאימה למיקרוגל מערבבים את הבצל, החמאה והשום. מכניסים למיקרוגל, ללא כיסוי, בחום גבוה למשך 1-2 דקות או עד שהבצל מבושל חלקית. מערבבים פנימה את מיץ הלימון, הפטרוזיליה, המלח, הטרגון והתימין.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מסדרים פילטים ב-2-Qt משומן. צלחת עגולה המתאימה למיקרוגל. מעל חצי מתערובת החמאה. מערבבים פירורי לחם לתוך תערובת החמאה הנותרת; מפזרים מעל פילטים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
3
מכסים ומכניסים למיקרוגל בחום גבוה למשך 4-6 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

דג עובד ממש טוב עם פינו נואר, פינו גריג'יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות המתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג'יו או Grüner Veltliner, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים בעלי טעם חזק כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום קל, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את Argyle Reserve פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-30 דולר לבקבוק.
ארגייל רזרב פינו נואר
ארגייל רזרב פינו נואר
עמק ווילמט ידוע בעיקר בזכות הפינו נואר העשיר שלהם וזה אחד הגדולים והעשירים אי פעם מארגייל! קח את הצבע והריח של ורד גיני, הוסיפו ניחוחות פירות של דובדבן שחור ופרי מריון עם ניחוחות תבלינים של אדמה הפכה וקקאו כהה ואתם רק מתחילים להתקרב למורכבות של היין הזה. "בשל ונדיב, עם גוונים ייחודיים של סגול ועלי כותרת ורד לטעמי הדובדבן והתבלינים, משתהה במרקם משובח. צריך זמן להתמקם. עשרים אחוז מהיין יבוקבק תחת מכסה הברגה. היין שבוקבק מתחת למכסה הברגה קיבל ציון 92 נקודות. הטוב ביותר מ-2007 עד 2012."-Wine Spectator