קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות5
ציון בריאות42
מגזין

דג קריבי עם סלסת מנגו

דג קריבי עם סלסת מנגו
דגים קריביים עם סלסן מנגו הוא פסקטריאן מנה עיקרית. מתכון זה מכין 5 מנות עם 298 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שעועית שחורה, פפריקה, מנגו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכון זה אופייני למטבח המרכז אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 91%. ציון זה הוא עצום. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פילה קריבי עם סלסת מנגו, טאקו דגים מעושנים עם סלסה קריבית, ו טאקו שרימפס קריבי עם סלסת מנגו.

הוראות

1
מערבבים יחד את הפפריקה, אבקת הקארי, הכמון, פלפל אנגלי, ג ' ינג ' ר, כוסברה, מלח, פלפל שחור, שומר ופלפל קאיין בקערה; הניחו את תערובת התבלינים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת קאריאבקת קארי
כוסברה.כוסברה.
תערובת תיבולתערובת תיבול
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
פפריקהפפריקה
שומרשומר
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה זורקים קלות את המנגו, האננס, הפלפל האדום, השעועית השחורה, הבצל האדום והכוסברה בקערה; יוצקים מיץ ליים על תערובת המנגו, וזורקים שוב. מכסים את הקערה, ומכניסים למקרר לצינון, לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שעועית שחורהשעועית שחורה
מיץ לייםמיץ ליים
אננסאננס
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מנגומנגו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מקציפים יחד את הביצה והחלב בקערה. בקערה רדודה נפרדת מערבבים את פירורי הפנקו עם קוקוס. מערבבים כ -1 כף מתערובת התבלינים, או לפי הטעם, לתערובת פירורי הפנקו.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
קוקוסקוקוס
פאנקו.פאנקו.
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מחממים שמן זית במחבת על אש בינונית. טובלים פילה אמנון בתערובת הביצים, ואז לוחצים בעדינות לתערובת פירורי הפנקו כדי לצפות את שני צידי הפילטים.
מרכיבים שתצטרך
פילה אמנוןפילה אמנון
שמן זיתשמן זית
פאנקו.פאנקו.
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מברישים את כל הפירורים הרופפים ואז מניחים את הפילטים בשמן החם. מטגנים במחבת עד שהדג אטום מבפנים וחום זהוב בחוץ, 3 עד 5 דקות לכל צד או לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים עם סלסה מנגו.
מרכיבים שתצטרך
מנגומנגו
סלסהסלסה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית שחורה, שטוף סחוט (אופציונלי)שעועית שחורה, שטוף סחוט (אופציונלי)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל קאיין (אופציונלי)פלפל קאיין (אופציונלי)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי שומר קרקע (אופציונלי)זרעי שומר קרקע (אופציונלי)3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1קלוף מנגו, זרע וחתוך לקוביותקלוף מנגו, זרע וחתוך לקוביות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, או לפי הצורךשמן זית, או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פאנקופירורי לחם פאנקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי קצוץאננס טרי קצוץ1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ1בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה אמנוןפילה אמנון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קוקוס מיובש ולא ממותק, או לטעום (אופציונלי)קוקוס מיובש ולא ממותק, או לטעום (אופציונלי)

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. הפרג מונטריי פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
פופי מונטריי פינו נואר
פופי מונטריי פינו נואר
האביב המתון והקיץ הקריר יותר במחוז מונטריי נותנים סיכוי לענבי פינו נואר להשיג את הבגרות האופטימלית עם איזון נהדר של חומציות וטעם, ועם צבע עמוק האופייני לארויו סקו פינו נואר. הפרי האדום מתבהר על פני החיך, להרים פטל ותבלינים הם איזון על ידי ניחוחות אלון קלוי צרפתי. רך ומשיי באמצע, קרשנדו היין הזה בגימור משאיר זיכרון תוסס ועסיסי בפה, עם חומציות נכונה ותחושת פה נעימה.