קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

דגדג ורוד טרופי האי "תה קר"

דגדג ורוד טרופי האי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל דגדוג ורוד האי הטרופי "תה קר". והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 391 קלוריות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-182 היו אומרים שזה פגע במקום. לך לחנות ותביא טקילה, פלחי ליים כקישוט, נקטר גויאבה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו לונג איילנד אייס טי, דגדוג-ורוד מבעבע, ו ביצים כבושות ורוד מדגדג או יפה ביצים כבושות ורוד (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את כל החומרים לתוך גדול, 10-14 עוז מלא קרח קולינס או זכוכית בסגנון ארובה. למעלה עם סודה המועדון ומערבבים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
2
מקשטים עם כמה פלחי לימון טריים כמו שאתה אוהב.וריאציות: לונג איילנד אייס תה: להחליף את הרום המתובל עם רום לבן ומיץ גויאבה עם מיץ תפוזים סודה המועדון עם קולה.מיאמי אייס תה: להחליף את הרום המתובל עם רום לבן ומיץ גויאבה עם מיץ תפוזים וסודה עם קולה ואת Cointreau עם קוראסאו כחול.ניו אינגלנד אייס תה: להחליף את הרום המתובל עם רום לבן ומיץ גויאבה עם מיץ תפוזים וסודה המועדון עם מיץ חמוציות.
מרכיבים שתצטרך
רום מתובלרום מתובל
מיץ חמוציותמיץ חמוציות
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
מיץ גויאבהמיץ גויאבה
סיד טריזסיד טריז
מים מוגזיםמים מוגזים
CointreauCointreau
רום לבןרום לבן
תה קרתה קר
קורסאוקורסאו
קולהקולה