קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

דגים יווניים

דגים יווניים
המתכון דגים יווניים יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 25 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 129 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם אורגנו, זית kalamatan, טריז לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו פילה דג יווני, דגים יווניים en Papillote, ו טאקו דגים יווני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.