קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

דגים מטוגנים בסיסיים

דגים מטוגנים בסיסיים
דג הטורף הבסיסי שלך עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 367 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם מים, ביצה, סטייקים דגים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן נסו פילה דגים מטוגנים, רצועות דגים מטוגנות, ו טיגון דגים בסיסי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.