קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

דד ברביקיו יום עמוס

דד ברביקיו יום עמוס
דד ברביקיו יום עמוס המתכון מוכן בערך 8 שעות ו -10 דקות והוא בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי אוכל יהודי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 36 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 366 קלוריות. 377 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. לכו לחנות ואספו אבקת שום, רוטב ווסטרשייר, פלפל קאיין ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה מושלם עבור חנוכה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 84%. ציון זה מצוין. מתכונים דומים: דד ברביקיו יום עמוס, עוגת יום עמוס, ו סלט יום עמוס.

הוראות

1
שלב טימין, פפריקה, פלפל, מלח, אבקת בצל, אבקת שום, קאיין וכמון בקערה קטנה; מניחים בצד. משפשפים את החזה כולו בעשן נוזלי, ואז משפשפים בתערובת תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
עשן נוזליעשן נוזלי
בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
יוצקים רטבי ווסטרשייר וברביקיו לסיר איטי; מניחים מעל בשר בקר. מכסים ומבשלים על 8 עד 10 שעות נמוכות, עד שהמזלג רך.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

מרכיבים

4296 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 1/4 כוס סוכר חום (בהיר או כהה, מה שיש לך)1 1/4 כוס סוכר חום (בהיר או כהה, מה שיש לך)1kgsבשר בקר, גזוז שומןבשר בקר, גזוז שומן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טעם עשן נוזליטעם עשן נוזלי11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, טמפרנילו וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לבריסק. כל היינות האדומים האלה יכולים להתמודד עם הטעם הבשרני והמעושן של החזה. אם אתה מדבר על חזה יהודי מסורתי, תרצה לחפש יין אדום כשר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 160 דולר.
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
שמפניה זו היא תערובת של כ -30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו -60% מהסך הכל, מכמה יבולים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.