קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

דלעת פקאן "בראוניז"

דלעת פקאן "בראוניז"
דלעת פקאן "בראוניז" הוא קינוח שמגיש 24. צופים בגזרה שלך? מתכון צמחוני לקטו אובו זה מכיל 202 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -9 גרם שומן למנה. תמורת 44 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם וניל, אבקת סוכר, מלח וחופן של מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 17% . מתכונים דומים: בראוניז שוקולד, דלעת ופקאן , עוגיות שוקולד צ'יפס דלעת ובראוניז עוגת גבינה תבלין דלעת , ועוגיות שוקולד צ'יפס דלעת ובראוניז עוגת גבינה דלעת .

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

קרם שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לבראוניז. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.