קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות45
מגזין

האדוק שלוק עם תבלין תירס

האדוק שלוק עם תבלין תירס
גשו לסופר וקנו חלב לא חוקי, עגבניה, חלב ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. נסו האדוק שלוק עם תבלין תירס, להתענג על הקיץ: מתוק ותבלינים תירס, ו סלמון עלום עם סלק להתענג (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להוסיף חלב, מלח, פלפל, כמון וכוסברה, להקציף לערבב.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מוסיפים תערובת חלב לפריפן קטן; מביאים לרתיחה נמוכה, מוסיפים דגים ומבשלים כ 3 דקות, בזהירות להפוך את הדגים ומבשלים עוד 2 דקות, לכבות את החום עוזב את הדגים בחלב.Topping:.קח 4 או 5 כפות של חלב לא חוקי ולהוסיף לסיר קטן; להוסיף תירס, עגבניות, בצל אדום, כמון, כוסברה ופלפל קאיין; מערבבים לערבב; להביא מבשלים, מבשלים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
הסר את הדגים מהחלב לצלחת הגשה. כף התענג על הדג בקו מסודר.
מרכיבים שתצטרך
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל קאיין (פתיתי פלפל אדום אם מועדף)פלפל קאיין (פתיתי פלפל אדום אם מועדף)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל קאיין (פתיתי פלפל אדום אם מועדף)פלפל קאיין (פתיתי פלפל אדום אם מועדף)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס משומר nibletתירס משומר niblet596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס משומר nibletתירס משומר niblet01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל טחון טריפלפל טחון טרי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל טחון טריפלפל טחון טרי198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האדוק (או דג לבן אחר)האדוק (או דג לבן אחר)198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האדוק (או דג לבן אחר)האדוק (או דג לבן אחר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב (אני משתמש 2%)חלב (אני משתמש 2%)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב (אני משתמש 2%)חלב (אני משתמש 2%)4(חוֹרֶף)ציד לא חוקי של חלבציד לא חוקי של חלב4(חוֹרֶף)ציד לא חוקי של חלבציד לא חוקי של חלב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות, קצוץ גסעגבניות טריות, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות, קצוץ גסעגבניות טריות, קצוץ גס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

האדוק עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.