קושיבינוני
מוכן ב19 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ההמבורגר בחצר האחורית הטוב ביותר

ההמבורגר בחצר האחורית הטוב ביותר
המתכון הטוב ביותר המבורגר בחצר האחורית מוכן תוך כ 19 דקות, והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה אחת מכילה 100 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. מתאים ל-10 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך מלח ים, בצל, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: LT המבורגר בחצר האחורית, המבורגר חצר אחורית אולטימטיבי, ו לא המבורגר ברביקיו בחצר האחורית הממוצע שלך.

הוראות

1
שלב 1 טופס יד & העונה: בקערת ערבוב גדולה, לשלב 1 sirloin הקרקע קילו עם 1/4 כוס בצל ספרדי מגורר, 1 1/2 כפיות רוטב ווסטרשייר, ו 1/4 כפית כשר או מלח ים. עם ידיים נקיות, לערבב בעדינות עד החומרים משולבים היטב. (עבודת יד עוזרת להמבורגר להישאר ביחד.) לארוז כוס מדידה 1/2 כוס עם בשר בקר.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
נתח בשר טחוןנתח בשר טחון
בצל ספרדיבצל ספרדי
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
נטיפי הודו צלוייםנטיפי הודו צלויים
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
הסר עובש לתוך פטי שטוח מעט בעובי 1 אינץ'.
3
מניחים את ההמבורגרים על מגש וטוחנים 1/8 כפית פלפל עליהם. להעיף אותם לטחון עוד 1/8 כפית פלפל על גבי.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
4
שלב 2 להתחיל את הגריל שלך: גריל פחם או גז עד כה נותן לך את הטעם הטוב ביותר, אבל אתה יכול גם להשתמש במחבת גריל. לא משנה באיזו שיטה אתה משתמש, תמיד להתחיל עם גריל נקי.
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
עבור פחם או עץ: להצית את הפחם או עץ, ולהביא את הגחלים ללהבה אדומה אפילו. עבור גריל גז, לחמם גריל לחום גבוה ולשפשף באח עם מגבת נייר מקופלת טבול בשמן זית (להשתמש במלקחיים כדי להחזיק את מגבת הנייר). הפחת את הלהבה למדיום. לעולם אל תשרוף את ההמבורגר שלך ... הוא יכול ליצור חומרים מסרטנים מזיקים.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
1
מניחים המבורגרים על גריל; לבשל 5 דקות. הפוך המבורגרים, לכסות את הגריל, ולהמשיך לבשל עוד 4-5 דקות עבור doneness בינוני. (ודא טמפרטורה פנימית מגיע 160.) אל תלחץ על ההמבורגר למטה עם מרית, או שאתה לסחוט את מיצי טעם החוצה (ולהסתכן ביצירת קרצינוגנים הנ " ל). עבור צ 'יזבורגרים, עכשיו זה הזמן להתעלות על ההמבורגר עם פרוסת גבינה מופחתת שומן כגון שוויצרי, מונסטר, או צ' דר. באמצעות מלקחיים או מרית חסינת חום, להעביר המבורגרים צלחת נקייה או מגש.
מרכיבים שתצטרך
מונסטרמונסטר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
2
שלב 4 להלביש אותם: בעוד המבורגרים מבשלים (או לפני שאתה מתחיל), לשים צלחת תבלין יחד. כאשר אתה הולך עם בשר דל שומן, אתה צריך את הטעם בדרכים אחרות. נסה תוספות כמו בצל פרוס דק, עגבניות בשלות פרוסות, עלי חסה טריים, כל אלה מוסיפים חומרים מזינים נוספים, מדי. ואל תשכח את הקטשופ, חרדל דיז ' ון, תבלין, וחמוצי שמיר חתוכים. כאשר המבורגרים מבושלים, מניחים על המחצית התחתונה של כל אחד 4 לחמניות המבורגר מחיטה מלאה. להתלבש ההמבורגר שלך, לכסות עם החלק העליון של הלחמנייה, וליהנות.
מרכיבים שתצטרך
רומייןרומיין
פרוסות מלפפון חמוץ שמירפרוסות מלפפון חמוץ שמיר
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם
חיטהחיטה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות