קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

הודו פיקנטי בטטה גאמבו

הודו פיקנטי בטטה גאמבו
הודו פיקנטי בטטה גאמבו דורש סביב 1 שעה ו -45 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 399 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. לא הרבה אנשים באמת אהבו צלחת קריאולית זה. גשו לסופר וקנו טימין, עגבניות משומר, שמן צמחי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. עם כפית ציון 68% המנה הזאת טובה. נסו ערב בנות המבורגר הודו עם צ'יפס בטטה חריף, בטטה, במיה ובמיה., ו Sweet-מתובל טורקיה Flatbreads (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן צמחי בסיר גדול מעל חום בינוני, ומבשלים ומערבבים את חתיכות הירך טורקיה עד להשחמה וכבר לא ורוד באמצע, כ 10 דקות. תניח את ההודו בצד. באותו סיר, מניחים את הנקניק, ופורצים לחתיכות עם מרית. מבשלים ומערבבים את הנקניק עד להשחמה ומתפוררת, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ירך טורקיהירך טורקיה
נקניקנקניק
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
סירסיר
2
מערבבים את הבצל, הסלרי והפלפל הירוק לתוך הסיר. המשך לבשל ומערבבים עד הבצלים שקופים, על 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מערבבים את השום ומבשלים עד ריחני, על 1 דקה; ואז מערבבים את הקמח. מבשלים ומערבבים את התערובת עד שהקמח יוצר ציפוי על הנקניק והירקות ומתחיל להשחים, 5 עד 8 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
נקניקנקניק
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מערבבים את בטטה, טימין, אורגנו, מרק עוף, עגבניות, עלה דפנה, ולהביא את הבמיה לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד מעובה תפוחי אדמה מתוקים הם במכרז, על 15 דקות. מערבבים את טורקיה מבושל רוטב חריף, ומבשלים עד טורקיה מחומם דרך. השליכו את עלה המפרץ לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
מרק עוףמרק עוף
רוטב חריףרוטב חריף
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
טורקיה כולהטורקיה כולה
מרק גמביהמרק גמביה
טימיןטימין

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק הודו בסגנון איטלקי חם קישורים, תרמילים הוסרונקניק הודו בסגנון איטלקי חם קישורים, תרמילים הוסרו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים קוביות בטטהקלופים קוביות בטטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר ירך הודו נטול עצמות, גזוז וחתוך לחתיכות 1 אינץבשר ירך הודו נטול עצמות, גזוז וחתוך לחתיכות 1 אינץ2(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טורס Pazo das Bruxas Albarino. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Torres Pazo das Bruxas Albarino
Torres Pazo das Bruxas Albarino
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי מאוד עם הערות פרחוני לבן, הדר ואפרסק לבן. נגיש, מתוק נהנתני עם הכניסה. ראוי לציון חומציות נקייה שלה, אשר נושאת דרך על midpalate. ארוך ועיקש על הגימור.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גלם, מבושל או בגריל. זוגות מושלמים עם דגים מתונים, לבנים. החיך התוסס שלה מכה איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.