קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

הודו צלוי עם סלסת פפאיה-חמוציות

הודו צלוי עם סלסת פפאיה-חמוציות
המתכון קלוי הודו עם סלסה פפאיה חמוציות יכול לספק את הכמיהה המקסיקנית שלך סביב 15 דקות. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 171 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית וראשונית דיאטה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם עלי כוסברה, חמוציות, מלח ופלפל גרוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד גם כמנה עיקרית במחיר סביר. חג ההודיה יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 60%. הציון הזה די טוב. המבורגרים הודו קופצניים עם סלסת פפאיה, ג'מייקני אידיוט טורקיה המבורגרים עם פפאיה-מנגו סלסה, ו טאקו טורקיה עם סלסת חמוציות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
שים הודו על מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
2
מכניסים את שאר החומרים לקערה ומערבבים לאיחוד. מתבלים, לפי הטעם, במלח ופלפל. כף סלסה מעל הודו והגיש.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. עמק ברוקס וילמט פינו נואר עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
ברוקס וילמט עמק פינו נואר
ברוקס וילמט עמק פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות הודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין הוא כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשרים מעושנים. פינוט זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!