קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות84
ציון בריאות0
מגזין

הטוב ביותר אי פעם שוקולד צ'יפס עוגיות

הטוב ביותר אי פעם שוקולד צ'יפס עוגיות
הטוב ביותר אי פעם עוגיות שוקולד צ'יפס אני יכול להיות רק קינוח אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 84 מנות סועדים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 202 קלוריות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 31 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך את כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. גשו לסופר וקנו מרגרינה, קמח, ביצים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 35 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 20%. הציון הזה לא כל כך גדול. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס מחיטה מלאה {עוגיות השוקולד צ' יפס האהובות עלי}, עוגיות שוקולד צ'יפס ללא ביצים / עוגיות שוקולד צ' יפס רכות, ו עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות משולשות, עוגיות טופי ועוגיות כוס חמאת בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה שמנת יחד מרגרינה, סוכר לבן וסוכר חום עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים פנימה את הביצים והווניל. בקערה נפרדת מערבבים יחד קמח, סודה לשתיה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מרגרינהמרגרינה
ונילוניל
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים לתערובת הביצים ומערבבים היטב. מערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס. במקום פשוט להפיל אותם על דף העוגיות, אני מגלגל את העוגיות לכדורים-זה גורם לכולם להיראות אחידים ונחמדים מאוד!
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
עוגיותעוגיות
גלולגלול
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש במשך 12 ל15 דקות, או עד חום בהיר. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור