קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

הליבוט ממולא

הליבוט ממולא
הליבוט הממולא עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 328 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 2 אוהדים. אם יש לך גבינת שמנת, לימון, פילה הליבוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: לחיים ממולאות, הליבוט עם אנשובי-זיתים ממולאים, פלפלים אדומים ואורגנו, ו הליבוט לה ואסקו קון Albuias En סלסה ורדה (הליבוט בסגנון בסקי עם שעועית לבנה ורוטב עשב).

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F (165 מעלות C). קו גיליון עוגיות עם נייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
בקערה קטנה, מערבבים יחד גבינת שמנת ושרימפס. מתבלים לפי הטעם עם בזיליקום, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת שמנתגבינת שמנת
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הפוך כיס בכל אחד הפילה, לוודא שאתה לא לחתוך דרך על שלושה צדדים. מחלקים את תערובת גבינת שמנת לתוך 6 חלקים, ודברים כל פילה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
4
מניחים על מחבת מרופדת רדיד. לסחוט מיץ לימון על פני דגים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
5
אופים במשך 20 דקות, או עד דגים נעשה ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו