קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

הליבוט מתובל על סלט אשכוליות שומר

הליבוט מתובל על סלט אשכוליות שומר
הליבוט מתובל על סלט אשכוליות שומר הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 1396 קלוריות, 149 גרם חלבון ו 52 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %74 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם אבוקדו, נורות שומר, מטבח נבט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו הליבוט עם אשכוליות, פטרוזיליה ושומר, הליבוט קלוי עם סלסה שומר אשכוליות, ו בקלה צרוב עם סלט שומר אשכוליות עבור # SundaySupper (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.