קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

הליבוט קלוי במחבת עם קונפיטור מורל, ריזוטו אפונה מתוק ותה מורל

הליבוט קלוי במחבת עם קונפיטור מורל, ריזוטו אפונה מתוק ותה מורל
הליבוט קלוי במחבת עם קונפיטור מורל, ריזוטו אפונה מתוק ותה מורל עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מנה זו מכילה כ 41 גר' של חלבון, 39 גרם של שומן, וסך הכל 711 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פטריות מורל, בצל, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אורז arborio אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז שוקולד כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. . וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מורל & קינואה ממולאים בשר בקר עם בורבון מורל פאן Jus, מורל ריזוטו, ו ריזוטו עם אספרגוס ו Ragoût מורל.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושלאורז לא מבושל4ריבס, קצוץ טרי או קפואנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף סוונסון (רגיל, טוב טבעי או אורגני מוסמך)מרק עוף סוונסון (רגיל, טוב טבעי או אורגני מוסמך)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה1sprigעלי טימין טרייםעלי טימין טריים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק הליבוט טרי או פילה הליבוטסטייק הליבוט טרי או פילה הליבוט11 קילו קישואים,דבש לבנדרדבש לבנדר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות מורל טריות קצוצות גספטריות מורל טריות קצוצות גס28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות מורל מיובשותפטריות מורל מיובשות6(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת היטבגבינת פרמזן מגוררת היטב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה מתוקה טרייה או אפונה אנגליתאפונה מתוקה טרייה או אפונה אנגלית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות סוונסון (רגיל או אורגני מוסמך)מרק ירקות סוונסון (רגיל או אורגני מוסמך)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות את האספסוף פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.