קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

המבורגר הודו מקסיקני עם פיקו דה גאלו

המבורגר הודו מקסיקני עם פיקו דה גאלו
המבורגר הודו מקסיקני עם פיקו דה גאלו דורש סביב 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 250 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-24 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם מלח סלרי, כוסברה, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. . זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכונים דומים: המבורגר הודו מקסיקני עם פיקו דה גאלו, המבורגרים קינואה פיקו דה גאלו, ו יסודות מקסיקניים: פיקו דה גאלו.

הוראות

1
בקערה, לערבב יחד את העגבניות, בצל קצוץ 1/3 כוס, 2 של 4 שיני שום טחון, פלפל צ ' ילה סראנו, מיץ לימון, וכוסברה. מערבבים במלח ופלפל לפי הטעם, ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שום טחוןשום טחון
פלפל סראנופלפל סראנו
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
ציפורןציפורן
פלפלפלפל
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים את טורקיה הקרקע בקערה.
מרכיבים שתצטרך
הודו טחוןהודו טחון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את הביצה, את הבצל 1/2, טחון, הנותרים 2 שיני שום טחון, כוסברה, מלח סלרי, אבקת צ ' ילי, כמון, ופטרוזיליה קצוצה. באמצעות הידיים שלך, לעבוד את התערובת עד שכל החומרים מעורבבים באופן שווה. טופס תערובת לתוך 4 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
שום טחוןשום טחון
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מלח סלרימלח סלרי
כוסברה.כוסברה.
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציפורןציפורן
כמוןכמון
בצלבצל
ביצהביצה
4
מחממים מחבת גדולה, שאינה מקל לחום בינוני גבוה. מבשלים את המבורגרים טורקיה במשך 5 דקות לכל צד, או עד כבר לא ורוד במרכז ומיצים לרוץ ברור. להפחית את החום לפי הצורך במהלך הבישול.
מרכיבים שתצטרך
המבורגר הודוהמבורגר הודו
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מגישים עם סלסה פיקו דה גאלו.
מרכיבים שתצטרך
Pico De GalloPico De Gallo
סלסהסלסה

יין מומלץ: Malbec, מרלו, Zinfandel

Malbec, מרלו, ו Zinfandel הן אפשרויות נהדרות עבור המבורגרים טורקיה. מרלו יהיה מושלם עבור המבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כגון יין מלבק או זינפנדל מפולפל. אתה יכול לנסות Durigutti Familia Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
Durigutti Familia Malbec
Durigutti Familia Malbec
Durigutti Familia Malbec הוא יין עשיר עם הערות של תאנים, קקאו, קפה, שזיפים שבאים יחד כדי לתת סיום אינטנסיבי.