קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

המבורגרים איטלקיים טעימים

המבורגרים איטלקיים טעימים
המבורגרים איטלקיים טעימים היא מנה עיקרית המגישה 6. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 36 גרם חלבון, 26 גרם שומן, ובסך הכל 489 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. לכו לחנות ואספו עלי בזיליקום, גבינת פרמזן, שמן זית ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 56%, שהוא מוצק. המבורגרים טונה טעים, טעים טורקיה המבורגרים, ו טעים טורקיה המבורגרים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו גבינת פרמזן ושום. מפוררים תרנגול הודו ונקניקיית הודו מעל התערובת ומערבבים היטב. מעצבים לשש קציצות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
נקניק הודונקניק הודו
שוםשום
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
גריל המבורגרים, מכוסים, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מהאש למשך 5-8 דקות מכל צד או עד שמדחום קורא 165 חמימות ומיצים מתבהרים.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
3
מברישים לחמניות בשמן; גריל, לא מכוסה, למשך 1-2 דקות או עד קלוי.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מגישים המבורגרים על לחמניות עם פסטו, גבינת מוצרלה, חסה, עגבנייה ובזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
פסטופסטו
גלולגלול

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לבורגר. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. עמק דאקהורן נאפה מרלו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 58 דולר לבקבוק.
דאקהורן נאפה ואלי מרלוט
דאקהורן נאפה ואלי מרלוט
יין זה מציג ניחוחות של רוטב שזיפים מתוק, וניל, שוקולד, ארז וחמאה עם דובדבן שחור גדול קדימה ופירות יער שחורים בפה. באמצע מאוזן עם רמז של אלון קלוי הוא זיווג עם נגיסה יפה של טאנינים מעוגלים, וגימור נעים ארוך. יין זה משתלב היטב עם בשרים על האש ומשחק בר עם רטבים חדורי עשבים, פירות יער, מנות פסטה דשנות וסלמון צפון מערב האוקיאנוס השקט.