קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

המבורגרים איטלקיים קלים

המבורגרים איטלקיים קלים
המתכון המבורגרים איטלקי קל יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך בערך 30 דקות. מתכון זה מכין 2 מנות עם 232 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. אם יש לכם רוטב עגבניות, ספגטי, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 70%, המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם המבורגרים איטלקיים, המבורגרים איטלקיים, ו המבורגרים איטלקיים.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים. מפוררים בקר ומפזרים 1 כף גבינת פרמזן מעל התערובת; מערבבים היטב. מעצבים לשתי קציצות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במחבת גדולה מבשלים קציצות במשך 2 דקות מכל צד או עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
שלב את רוטב העגבניות והתיבול האיטלקי; יוצקים מעל קציצות. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10-15 דקות או עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
בשרבשר
4
מפזרים גבינה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
5
מגישים קציצות ורוטב על ספגטי אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
רוטברוטב

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לבורגר. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אחוזת המנון מרלו הר. יין עמק ויידר נאפה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 99 דולר.
אנתם אסטייט מרלו הר. יין עמק ויידר נאפה
אנתם אסטייט מרלו הר. יין עמק ויידר נאפה
דובדבן שחור, וניל, עשיר