קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

המבורגרים בסגנון קאג'ון

המבורגרים בסגנון קאג'ון
המבורגרים בסגנון קייג'ון עשויים להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 26 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 440 קלוריות. מתכון זה משמש 4. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. גשו לסופר וקנו רוטב ברביקיו, בצל ירוק, גבינת צ'דר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 44%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: המבורגרים בסגנון קאג'ון, המבורגרים של קאג'ון, ו המבורגרים של קאג'ון.

הוראות

1
מחממים גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
בקערה בינונית מערבבים את הבקר הטחון, פירורי הלחם, הביצה, הבצל הירוק, 1 כף תיבול קייג ' ון וחרדל. יוצרים 4 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
פירורי לחםפירורי לחם
בצל ירוקבצל ירוק
בשר טחוןבשר טחון
חרדלחרדל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בקערה קטנה מערבבים את רוטב הברביקיו ותיבול הקג ' ון 1 כפית.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
משמנים קלות את גריל הגריל, ומבשלים את הקציצות 5 דקות לכל צד, או עד שהן עשויות היטב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים פרוסת גבינה על כל המבורגר, ומאפשרים להמיס.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
6
מגישים עם רוטב ברביקיו מתובל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

ניתן לשלב בורגר עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. אתה יכול לנסות סטרלינג שלושה דקלים כרם מרלו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-56 דולר לבקבוק.
סטרלינג שלושה דקלים כרם מרלו
סטרלינג שלושה דקלים כרם מרלו
עם מבנה נהדר, עומק וריכוז, כרם שלושת הדקלים שלנו משנת 2006 מרלו מספר את סיפורו של כרם יוצא דופן בעמק נאפה. ניחוחות הדובדבן השחור העזים והבשלים של היין וטעמים נרחבים מתפתחים אט אט וחושפים תווים מורכבים של מינרלים, מוקה, תבלינים, ורדים ואלון קלוי. הביטוי המאוזן להפליא הזה של מרלו מגיע מגפנים שנאבקים בקרקעות סלעיות וולקניות לאורך האגף המזרחי של עמק נאפה. היינן מייקל ווסטריק מייחס את אופיו המינרלי הייחודי של היין ואת משקלו המדהים על החיך לטרואר הייחודי של הכרם. בנוי עם טאנינים המשלבים כוח עם גמישות, יין זה מספק טעמים עסיסיים ומורכבים כעת, אך מבטיח ערך למרתף.