קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

המבורגרים בצל טריאקי

המבורגרים בצל טריאקי
המבורגרים בצל טריאקי עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 669 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 44 גרם שומן. אם יש לכם גבינת צ'דר, בצל מטוגן בצרפתית, לחמניות המבורגר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 53 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 61%. הציון הזה מוצק. נסו המבורגרים בצל טריאקי, המבורגרים טריאקי, ו המבורגרים טריאקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
בקערה בינונית מערבבים יחד את הבשר הטחון,מרינדת הטריאקי והבצל הצרפתי. יוצרים את התערובת ל -4 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
בצל מטוגן צרפתיבצל מטוגן צרפתי
בשר טחוןבשר טחון
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
משמנים קלות את משטח הצלייה ומניחים קציצות על הגריל שחומם מראש. גריל במשך 4 עד 5 דקות לכל צד, או עד כל הכבוד. למעלה עם גבינה, ומגישים על לחמניות המבורגר.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
גבינהגבינה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יינות פראם שנין בלאן. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -32 דולר.
יינות פראם שנין בלאן
יינות פראם שנין בלאן
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים ענבים אלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר להדרוסדל, אך החלק בהר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על מכה הסרטנים של למברטסבי מצד אחד, וסכר אוליפנטסריבר ובולשוק בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של שנין בלאן מאזור זה, שלבו את זה עם בשלות שמוסיפה מורכבות עצומה ואתם יודעים שיש כאן המון אהבה.