קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

המבורגרים בצל טריאקי

המבורגרים בצל טריאקי
המבורגרים בצל טריאקי עשוי להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 669 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 44 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר, בצלים מטוגנים צרפתיים, רוטב מרינדה טריאקי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : המבורגרים בצל טריאקי, המבורגרים טריאקי, ו המבורגרים טריאקי.

הוראות

1
מחממים גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
בקערה בינונית, מערבבים יחד את הבשר הטחון, מרינדה טריאקי ובצל מטוגן צרפתי. טופס את התערובת לתוך 4 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
בצל מטוגן צרפתיבצל מטוגן צרפתי
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
משמן קלות את משטח הצלייה, ומניח קציצות על הגריל שחומם מראש. גריל במשך 4 עד 5 דקות לכל צד, או עד כל הכבוד. למעלה עם גבינה, ומגישים על לחמניות המבורגר.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.