קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

המבורגרים טריאקי

המבורגרים טריאקי
המבורגרים טריאקי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 466 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה אופייני למטבח היפני. גשו לסופר וקנו מרק בקר מרוכז של קמפבל®, סוכר חום, ג'ינג'ר טחון ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. . הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. מתכונים דומים: המבורגרים טריאקי, המבורגרים טריאקי, ו המבורגרים טריאקי.

הוראות

1
לעצב את הבשר לתוך 6 (1/2 אינץ ' עבה) המבורגרים.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2
מבשלים את ההמבורגרים במחבת 12 אינץ ' מעל חום בינוני גבוה עד משחימים היטב משני הצדדים.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
יוצקים כל שומן.
4
מערבבים את המרק, רוטב סויה, סוכר חום וג ' ינג ' ר במחבת וחום לרתיחה. להפחית את החום לנמוך. מכסים ומבשלים 5 דקות עבור בינוני או עד doneness הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מגישים את ההמבורגרים ורוטב על הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.