קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות39
מגזין

המבורגרים סלמון

המבורגרים סלמון
המתכון סלמון המבורגרים מוכן בערך 20 דקות. וזה בהחלט עצום חלב חינם ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 480 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך סלמון ורוד, חלבונים ביצה מן הביצים, מיונז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 76% המנה הזאת די טובה. נסו המבורגרים סלמון עם שמיר ואולד ביי (ולנצח בשווי של שנה של סלמון שנתפס בטבע!), המבורגרים סלמון, ו המבורגרים סלמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים סלמון בקערה; להסיר עור ועצמות. בקערה, להקציף חלבונים ביצה ומיונז. מערבבים את כל החומרים יחד (למעט לחמניות). טופס לתוך 8 קציצות, כיסוי וצינה במשך 1 שעה. הכן אש פחם או להגדיר גריל גז בינוני גבוה. גרגר שמן גריל ביסודיות; המבורגרים ערפל עם ספריי בישול. המבורגר גריל עד המשרד, 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. האקסבייר מונו בורגון לס גרנדס קוטור שרדונה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.