קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

המבורגרים סלסה-אכילה נקייה

המבורגרים סלסה-אכילה נקייה
המתכון סלסה המבורגרים-אכילה נקייה יכולה לספק את התשוקה האמריקאית שלך על 35 דקות. מנה אחת מכילה 387 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לך לחנות ותביא יוגורט יווני, לחמניות המבורגר, 4 פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכונים דומים: נקי לאכול פלפלים ממולאים {נקי לאכול ארוחות מקפיא חלוקת ספר בישול}, המבורגרים טאקו אכילה נקיים, ו המבורגרים חזיר אכילה נקיים.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Ruffino רוז מוגז. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.