קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

הסושי של הדוד ביל אורז ולחמניות קליפורניה

הסושי של הדוד ביל אורז ולחמניות קליפורניה
תמיד כיף שיש עוד מתכון יפני טעים, אז תנו הזדמנות ל אורז הסושי של הדוד ביל ו קליפורניה לחמניות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 281 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. אם יש לך מים, מלח, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי Food.com עם כף מיוחדת במינה. ציון של 78% המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סושי אורז ולחמניות קליפורניה, קליפורניה רולס (כולל סושי רייס), ו כרוב רולים רוסי של הדוד ביל.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.