קושיבינוני
מוכן ב26 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

וופל שיבולת שועל

וופל שיבולת שועל
וופל שיבולת שועל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים לארוחת בוקר. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה יש 506 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 26 דקות. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, קמח, חמאה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 61%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: ופל:: ופל תפוח קרמל מלוח, חטיפי שיבולת שועל קישואים אוכמניות, ו אוכמניות בננן שיבולת שועל.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים מחבת מטגן בגודל 10 אינץ ' על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את שיבולת השועל ומבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהם קלויים, כ -3 דקות. מצננים את שיבולת השועל בתבנית למשך 2 עד 3 דקות. טוחנים את שיבולת השועל הקלויה במעבד מזון עד לקבלת עקביות של קמח מלא, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מחבתמחבת
4
מחממים מגהץ וופל לפי הוראות היצרן.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
5
הקציפו יחד את קמח שיבולת השועל הקלוי, הקמח לכל מטרה, הסוכר, אבקת האפייה, המלח והסודה לשתייה בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח שיבולת שועלקמח שיבולת שועל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
הקציפו את הביצים והחמאה המומסת יחד בקערה אחרת, ואז הוסיפו את החלב.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
מוסיפים את החומרים הרטובים לייבוש ומערבבים עד לאיחוד. מניחים את הבלילה למשך 5 דקות. מצקת את הכמות המומלצת של בלילת הוופל למגהץ החם. סוגרים את החלק העליון של הברזל ומבשלים עד שהוופל מזהיב משני הצדדים ומוסר בקלות מהמגהץ. חזור על הפעולה עם הבלילה שנותרה.
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
8
מגישים מיד או להתחמם בתנור שחומם מראש 200 מעלות צלזיוס עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואקס. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 63 דולר.
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואץ
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואץ
גרונהאוס חדש יחסית לייצור ג 'י. ג' י., לאחר שהצטרף רק ל-ו. ד. פ. (וורבנד דויטשר יחסי ציבור) בשנת 2015. הם עושים שני ג 'י. ג' י-הרנברג ואבסטברג. אבצברג שולט עליון, שמקורו בקרקעות צפחה כחולות עמוקות. הוא מציג ניחוחות וטעמים של אפרסק לבן, משמש, פרחי אביב ועשבי תיבול ירוקים. פס מרתק של חומציות הדרים מעיר את החיך וחושף את היבטי המינרלים והצמחים העמוקים של ריזלינג המורכב יוצא הדופן הזה. לא חסר פירות-האפרסק, התפוח והמנגו זורחים לכל אורכו - אבל הארציות הרודפת והפרט הפיליגרי של היין הזה הם שהופכים אותו לבלתי נשכח.