קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

ויניגרט גבינה כחולה

ויניגרט גבינה כחולה
ויניגרט גבינה כחולה הוא מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו עם 20 מנות. לארוחה זו יש 53 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-3 גרם שומן למנה. תמורת 79 סנט למנה, מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש ירקות וירקות סלט קרועים, שמן קנולן, חומץ סיידר ושיני שום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם ציון ספונקולרי של 16%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: ויניגרט גבינה כחולה, ויניגרט גבינה כחולה וויניגרט גבינה כחולה.

הוראות

1
מערבבים בבלנדר את החומץ, הסוכר, 1/2 כוס גבינה כחולה, בצל, חרדל, שום ומלח. מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה. תוך כדי עיבוד מוסיפים שמן בהדרגה בזרם יציב עד שהרוטב מסמיך. מערבבים פנימה את יתרת הגבינה הכחולה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מגישים מעל סלט. מכסים ומקררים את שאריות הרוטב.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Weinert Cavas de Weinert עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.