קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

זר חג המולד פודי

זר חג המולד פודי
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל קייג'ון. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לך תמצית ונילן, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, אגוזי מלך ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 16%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: זר סלט חג המולד, זר סלט חג המולד, ו זר חג המולד צמחוני.

הוראות

1
בסיר על אש נמוכה מבשלים ומערבבים חלב ושוקולד צ ' יפס עד שהשוקולד נמס והתערובת מסמיכה מעט, כ -6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה אגוזים ווניל. מצננים עד שהוא מככב להתייצבות, בערך 15 דקות. מרפדים תבנית בנייר שעווה. כפית תערובת שוקולד על ידי 2 כפות לתוך תלוליות קטנות כדי ליצור זר. מקשטים בדובדבנים. מצננים עד ליציבות; מגישים צונן.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
דבש הדריםדבש הדרים
חבילה אחת (3.4 אונקיות) אינסטנט פודינג שוקולד JELL-Oחבילה אחת (3.4 אונקיות) אינסטנט פודינג שוקולד JELL-O
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא תווית צהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 70 דולר.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.