קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות26
מגזין

זרעי דלעת שמנת ירוק צ'ילה Posole

זרעי דלעת שמנת ירוק צ'ילה Posole
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? זרעי דלעת שמנת ו Posole צ'ילה ירוק יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מנה אחת מכילה 280 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך מרק ירקות, סראנו צ'ילה, hominy, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: ירוק צ'ילה–Posole חזיר, ירוק צ'ילה חזיר Posole, ו חזיר ירוק צ'ילה Posole תבשיל עם Nopales.

הוראות

1
מחממים ברוילר עם מתלה תנור 3 בפנים. מהחום. הגדר בצל צהוב, poblanos,סראנו, tomatillos, ושום על תבנית אפייה מעוטרת. צלייה, מפנה, עד ירקות משחימים מושחרים בכל רחבי, 15 עד 30 דקות, נע אותם לקערה כמו השחמה.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו מגניב.
3
טוסט צ 'ילי אנצ' ו בסיר גדול מעל חום בינוני עד ריחני, לחיצה למטה עם מלקחיים מפנה מדי פעם, על 3 דקות. כבה את החימום.
מרכיבים שתצטרך
4
פיל וזרע poblanos וסראנו. פיל שום. מערבולת סראנו, שום, בצל, tomatillos וכל מיצים, ו 1/2 זרעי דלעת כוס במעבד מזון עד חלקה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים לתוך סיר עם אנשואים שלמים (הם יתפרקו כפי שהם מבשלים). קוצצים גס poblanos ולהוסיף סיר.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים ב hominy, 5 מרק כוסות, 2 כפית. אורגנו, והכמון. מכסים, מביאים לרתיחה על חום גבוה, ואז להפחית את החום ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד טעם כמון הוא רך, על 45 דקות. זרוק כל חתיכות גדולות של אנצ 'ו צ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים קישואים לתוך posole ומבשלים רק עד מכרז, על 5 דקות. מערבבים יותר מרק אם אתה רוצה מרק דק יותר.
מרכיבים שתצטרך
8
מצקת פוזולה לתוך קערות ומגישים עם זרעי דלעת שנותרו אורגנו וליווי אחר לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך